Бажаючих стати спонсором блогу "Завдання для душі", просимо писати на адресу zdd.blog@gmail.com. Будемо дуже вдячні за співпрацю!

Шановні учасники завдань! Якщо ви, по результатах одного з наших завдань, стали власником призу або ж запрошеним дизайнером, але так і не отримали призу чи умов завдання, напишіть нам на адресу zdd.blog@gmail.com.

Через високу вартість відправки, із жовтня 2013 року безкоштовна доставка призів здійснюється лише по території України. Сподіваємось на ваше розуміння!
______________________________________________

З березня 2014 року наш блог йде у творчу відпустку. Про наше повернення Ви дізнаєтесь із публікацією нового завдання!

вівторок, 18 червня 2013 р.

Майстри скрапу. Ювілейний десятий випуск! Оля Чикета

Привіт! Сьогодні у нас не простий випуск, а ювілейний, десятий! І ми не втомлюємось знайомити Вас із талановитими скрап-майстринями! Може з творчістю деяких ви вже знайомі, та, сподіваємось, наша рубрика стане гарною нагодою, шоб познайомитись ближче і чогось, можливо, повчитись, роблячи ліфтинг)

Цього разу ми познайомимо Вас із майстринею, із творчістю якої усі, хто нас читає, заочно знайомі. Це наш дизайнер Оля Чикета. Запрошуємо усіх завітати до її Паперового дива)



Привіт, мої любі! Мене звати Оля! Ще кілька тижнів я живу у маленькому курортному містечку біля Києва - Ворзелі, а далі в планах велике "переселення народів" :). Як і більшість дівчат, скрапом "захворіла" коли народився малюк: годувала карапуза і паралельно розглядала в інтернеті красиві картиночки. Потім вирішила спробувати сама - купила мінімальний набір скрапера і почала майструвати. Перша листівочка була дуже примітивною, зате моєю гордістю на ній став справжній скрап-папір і "прімовські" квіточки :) Напевно ще відтоді ці два скрапові матеріали стали для мене улюбленими і незамінними. З того часу минуло вже майже 3 роки, але мені й досі часто мої роботи здаються простими і дуже далекими від досконалості (так-так, самоїдства мені не позичати :). А взагалі ще стільки всього, крім скрапу, хочеться навчитися або хоча б спробувати. Дуже цікавить мене валяння шерсті, керамічна флористика, лялечки Тільда, декупаж і шиття. І це, звісно, ще не все :) А взагалі мені здається, що ми живемо і маємо натхнення доти, поки є ще якісь нездійснені плани і непідкорені вершини. Тому всім вам, мої дорогенькі, хочу побажати невичерпного джерела натхнення і побільше стимулів у вигляді тих самих непідкорених вершин, які з часом все-одно мають підкоритися ! :)
А ще дуже хочу подякувати нашим милим дівчаткам-дизайнерам, які так фантастично зліфтили мою листівку! Це неймовірний захват побачити свою роботу в новому світлі! Дякую вам за чудесні витвори!!!

Роботи Олі усі фантастичні і дуже ніжні. 
Для ліфтингу ми обрали зефірну листівочку)


Як ми усі знаємо, борщ в усіх господинь різний, ось і у наших дизайнерів по рецепту Олі вийшли різні, та усі із своєю родзинкою, листівки!

Моя чарівна та ніжна весільна відкриточка. 
Дякую тобі Олюсь, за натхнення ))






Посилання на свої роботи залишайте в inlinkz
до 18 липня включно
Оголошення результатів у першу суботу після завершення завдання.

Ознайомтесь уважно з правилами блогу!
Роботи, котрі не відповідають умовам і правилам не будуть прийматись до голосування!

5 коментарів:

  1. Олічка, твої роботи завжди вишукані і ніжні!А ти ще сумніваєшся?))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лідусю! Та часом сумніваюся, але ви додаєте мені впевненості!

      Видалити
  2. Шикарные работы у Оли Ч.! Вдохновляющие!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая работа! Спасибо Олечке!
    Подскажите можно в одном посте 2 работы по лифтингу разместить?

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо Танюша, спасибо Женечка! Очень и очень приятно служить вдохновением!
    Жень, я думаю - можно в одном посте :)

    ВідповістиВидалити